بلینکن به انگلیس مى‌رود

نامه نیوز یکشنبه 18 شهریور 1403 - 08:00
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای ١٨ و ١٩ شهریور به انگلیس سفر خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا  اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای ١٨ و ١٩ شهریور به انگلیس سفر خواهد کرد.

متیو میلر، گفتگوی استراتژیک ایالات متحده و انگلیس، تاکید مجدد بر روابط دوستانه دو کشور و گفتگو در مورد طیف وسیعی از موضوعات حیاتی، از جمله هند و اقیانوس آرام، خاورمیانه و اوکراین را از جمله محورهای مذاکرات بلینکن و مقامات دولتی انگلیس در این سفر عنوان کرد.

ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا نیز هم‌اکنون در جریان یک رویداد سیاسی در لندن حضور دارد. او که مذاکره کننده ارشد ایالات متحده در موضوع آتش‌بس در غزه است گفت که بزودی پیشنهاد کامل‌تری از سوی آمریکا برای پایان دادن به جنگ در غزه ارائه خواهد شد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.