رضازاده: مجلس در کنار دولت برای مقابله با تورم است

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 18 شهریور 1403 - 08:16
نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه مجلس دوازدهم در ۱۰۰ روز گذشته گفت که مجلس شورای اسلامی در کنار دولت خواهد بود تا فکری اساسی برای مقابله با تورم و معیشت مردم شود.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از آغاز فعالیت مجلس دوازدهم گفت:‌ مجلس شورای اسلامی در ۱۰۰ روز گذشته بیشتر درگیر بررسی صلاحیت وزرای معرفی شده کابینه چهاردهم بود که مجلس برای این کار دو هفته مشغول بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این رئیس جمهور جلساتی با مجمع نمایندگان استان‌ها برگزار کرد همچنین نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه برای رسیدگی به مشکلات مردم حضور پیدا کردند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مهم‌ترین دغدغه مردم بحث معیشت و اشتغال و حتی دریافت وام‌های کوتاه مدت همچون ازدواج و فرزند آوری است انتظار می‌رود که مجلس شورای اسلامی در ادامه فعالیت خود به این موضوعات ورود داشته و دولت هم هرچه سریع‌تر به وعده خود عمل کند.

رضازاده تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در کنار دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده از دولت سیزدهم خواهد بود همچنین تمامی تلاش مجلس شورای اسلامی و دولت بهبود وضعیت اقتصادی و مقابله با تورم و بهبود وضعیت معیشتی است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.