حزب‌الله شهرک‌های «کریات شمونه» و «شامیر» را موشک‌باران کرد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 18 شهریور 1403 - 08:27
حزب‌الله لبنان در حمایت از غزه و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی که پرسنل پزشکی را در شهرک «فرون» هدف قرار داد و منجر به شهادت اعضای دفاع مدنی و زخمی شدن سایرین شد، «کریات شمونه» و «شامیر» را با موشک بمباران کرد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان در ساعات اولیه روز یکشنبه شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با رگبار موشک «الفلق» هدف قرار داد.

طبق گزارش المیادین، حزب‌الله در موج دوم عملیات «کریات شمونه» را با رگبارهای موشکی شدید هدف قرار داد و همچنین در بامداد امروز با رگبار موشک‌های کاتیوشا شهرک «شامیر» را بمباران کرد.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: این عملیات‌ها در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها و در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاها و خانه‌های امن جنوب به ویژه کشتارهای انجام شده توسط اشغالگران در شهرک فرون انجام می‌شود.

رژیم اشغالگر  نیز از شهرک نشینان در «کریات شمونه» خواست که پناهگاه‌ها را ترک نکنند، در حالی که آژیرهای خطر مکرراً در «میسکاو عام»، «المناره» و «کفار گلعادی» به صدا درآمده بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.