راز عدم ثبت قرارداد با بدنساز اسپانیایی استقلال

ورزش سه یکشنبه 18 شهریور 1403 - 08:28
جواد نکونام درخصوص علت عدم ثبت قرارداد یوسو سسما صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائل و مشکلات استقلال در هفته‌های اخیر، به موضوع عدم ثبت قرارداد یوسو سسما، مربی بدنساز این تیم بازمی‌گردد. او که در فصل قبل نیز با همین مشکل ثبت قراردادش روبرو بود و نتوانست روی نیمکت تیم بنشیند، در تمرینات روزهای گذشته تیم غایب بوده است.

یکی از مدیران استقلال به ورزش سه گفته بود که به دلیل درخواست بالا و خارج از عرف 400 هزار دلاری یوسو سسما، باشگاه با این موضوع مخالفت کرده و این تصمیم به اطلاع کادر فنی نیز رسیده است.

اما اکنون جواد نکونام در گفت‌وگویی که داشته، به صحبت پیرامون دلایل عدم ثبت قرارداد سسما و البته درخواست مالی که داشته پرداخته است.

2077523

سرمربی استقلال درباره سسما می‌گوید: مربی بدنساز را برده‌اند جلسه و نصف قرارداد سال قبل را به او پیشنهاد داده‌اند. تازه خودشان (سمیعی) هم به جلسه نرفتند. با مربی که ۱۶ سال در لالیگا، بالاترین سطح فوتبال دنیا کار کرده، در جلسه حضور پیدا نکرده و شخص دیگری را فرستاده‌اند و او هم به سسما گفته حاضریم نصف مبلغ سال قبل را به تو بدهیم.

او ادامه داد: سسما نیز برگشت و گفت برو به رئیست بگو من این مبلغ را می‌خواهم! تا احترام بگذارند. درنهایت، پس از این که او (سسما) توانست با ایشان (سمیعی) جلسه‌ای برگزار کند، حاضر بود با همان مبلغ پارسال قراردادش بسته شود. دروغ گفتند، دروغ گفتند!

نکونام در پایان اضافه کرد: بعد ایشان (سمیعی) فقط می‌رود و در رسانه‌ها خبر بیرون می‌دهد. فوتبال این‌گونه نیست. در فوتبال، تیم‌ها هم در پیروزی و هم در شکست به حمایت نیاز دارند. تیم باید کار خود را به درستی انجام دهد. یعنی چی؟

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.