بیش از ۷۰ درصد جنین نابود شده است

صدا و سیما یکشنبه 18 شهریور 1403 - 20:37

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ الجزیره در مطلبی درباره نابودی بیش از ۷۰ درصد جنین در کرانه باختری رود اردن نوشت، بولدوزر‌های ارتش اسراِییل بخش‌های وسیعی از جنین را که بیش از یک هفته همچنان تحت محاصره قرار داشت نابود و بسیاری از خیابان‌ها و زیرساخت‌ها را ویران کردند.
اگرچه نظامیان ارتش اسرائیل از آن زمان عقب نشینی کرده اند، ساکنان این شهر بیم آن دارند که نظامیان پس از انتقال موقت به پست‌های بازرسی اطراف، بار دیگر بازگردند.

 

شمار شهدای غزه به ۴۰ هزار و ۹۷۲ شهید رسید
وزارت بهداشت غزه گزارش داد: شمار قربانیان حملات دشمن اسرائیلی به نوار غزه به ۴۰ هزار و ۹۷۲ شهید و ۹۴ هزار و ۷۶۱ زخمی افزایش یافت.

 

 
تجمع در نابلس در حمایت از اسرای فلسطینی و ساکنان غزه
فلسطین پست از برگزاری تجمع در نابلس در حمایت از اسرای فلسطینی و ساکنان غزه خبر داد.

 

 

ایهود باراک: ما به شکست نزدیک تر هستیم
به گزارش شهاب؛ ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ما به شکست نزدیک تر از پیروزی کامل هستیم. 
باراک افزود: تصمیم به ماندن در محور فیلادلفیا یک چرخش توخالی است که هیچ ربطی به واقعیت ندارد. به نتانیاهو درباره ماندن طولانی مدت در غزه هشدار می دهم.
 
بیش از ۷۰ درصد جنین نابود شده است
 
اشغالگران مرتکب ۳ قتل عام جدید در غزه شدند
وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز یکشنبه اعلام کرد که «اشغالگران اسرائیلی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ قتل عام جدید علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام داده اند که منجر به کشته شدن ۳۳ شهید و ۱۴۵ زخمی شده است».
 
 

گروههای مقاومت عملیات الکرامه را به مردم اردن و فلسطین تبریک گفتند 

گروه‌های مقاومت در فلسطین و منطقه با تبریک عملیات صبح امروز در مرز اردن و فلسطین اشغالی، آن را واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران دانستند.

بیش از ۷۰ درصد جنین نابود شده است

 
پرتاب بمب های آتش زا در جنوب لبنان
برخی منابع لبنانی گزارش دادند، یک فروند پهپاد صهیونیستی اقدام به پرتاب بمب های آتش زا در منطقه گذرگاه مرزی «فاطمه» نزدیک شهرک کفرکلا در جنوب لبنان کرد.
 

بیش از ۷۰ درصد جنین نابود شده است

 

معترضان به سیاست های نتانیاهو در تل آویو با پلیس درگیر شدند
در تجمع بی سابقه شنبه شب در تل آویو منتقدان کابینه نتانیاهو و طرفداران توافق برای آزادی گروگان ها در حالی با پلیس درگیر شدند که بخت دستیابی به توافق با حماس از هر زمان دیگر کمتر است.
 
 
واکنش جنبش انصار الله یمن به عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه
دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد عملیات قهرمانانه در گذرگاه الکرامه بین اردن و فلسطین اشغالی که به کشته شدن سه صهیونیست منجر شد تبریک می گوییم. این عملیات بیانگر شجاعت و ایمان عامل آن مسئله فلسطین و همچنین بیانگر احساسات مردم به جنایات نسل کشی است. این عملیات ثابت می کند که رژیم صهیونیستی تا زمانیکه به جنایات و تجاوزگری های خود در حق ملت فلسطین ادامه دهد، روزهای سختی خواهد داشت.
 
 
بیش از ۷۰ درصد جنین نابود شده است
 
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.