هوادار روز به روز هماهنگ تر از دیروز؛/ شاگردان رحمتی به آمادگی ایده آل رسیدند

ورزش سه سه شنبه 20 شهریور 1403 - 13:03
دور پایانی تمرینات هوازی و بی هوازی بنفش‌ها آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از ریکاوری روز یکشنبه و تعطیلی روز دوشنبه تمرین بنفش ها، دور نهایی تمرینات آماده سازی هوادار از روز سه‌شنبه آغاز و تمرین نوبت صبح هواداری‌ها در سالن وزنه برگزار شد و در نوبت عصر نیز در زمین چمن اختصاصی‌شان در مجموعه ورزشی آزادی تهران به مرور تاکتیکی می‌پردازند.

سید مهدی رحمتی و دستیارانش روی بازه زمانی تعطیلات جاری لیگ برتر حساب ویژه‌ای باز کرده بودند و در این مدت زمانی، تمرینات تاکتیکی و بدنی ویژه‌ای را برای شاگردان‌شان برنامه ریزی کرده بودند و دو دیدار تدارکاتی لیگ برتری را نیز پشت سر گذاشتند. حالا بنفش ها در وضعیت مطلوبی قرار گرفته و برای ادامه ماراتن خلیج فارس و رسیدن به رتبه های بهتر جدول رده بندی لحظه شماری می‌کنند.

هوادار روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز تمریناتش را در پایتخت پیگیری خواهد کرد و پس از برگزاری تمرین سبک روز جمعه، تهران را به مقصد اراک برای رویارویی روز شنبه با آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی ترک خواهد کرد.

2079214
2079215

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.