کاهش دمای هوا و بارش باران از جمعه در زنجان

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 20 شهریور 1403 - 13:39
مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای استان تا پنجشنبه روند افزایشی دارد و از جمعه با کاهش همراه خواهد شد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان امروز (سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ماه) در استان، صاف تا کمی ابری خواهد بود که در بعدازظهر با وزش باد ملایم همراه است.

وی ادامه داد: شرایط جوی پایدار تا پنجشنبه در استان حاکم خواهد بود که در این مدت، وزش باد در بعدازظهر پدیده غالب است که می‌تواند گاهی به آستانه نسبتاً شدید برسد.

به گفته او، جمعه و شنبه هفته آینده با عبور امواج ضعیفی از منطقه، رشد ابر، وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده و محلی باران و رعد و برق در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود. همچنین دمای هوا تا پنجشنبه به‌تدریج افزایش می‌یابد، ولی از جمعه با کاهش همراه خواهد شد.

رحمن‌نیا افزود: داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان در ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه‌ خیرآباد با هشت درجه کمترین و ایستگاه‌های ماهنشان، زرین‌رود و حصار - مشمپا با ۳۵ درجه بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.