صهیونیست ها در جنگ غزه هر اندازه که طولانی شود، پیروز نمی شوند

صدا و سیما سه شنبه 20 شهریور 1403 - 14:27

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت جنگ علیه نوار غزه، جنگ آمریکایی - صهیونیستی است و تل آویو باید بداند هیچ آواره صهیونیست بدون توقف جنگ در نوار غزه به شمال سرزمین‌های اشغالی بازنخواهد گشت.


شیخ "نعیم قاسم" طی سخنرانی در مراسم یادبودی افزود: جبهه جنوب لبنان جبهه پشتیبانی از مقاومت فلسطین است که اهداف خود را محقق کرده است و صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که ما در میدان آماده هستیم و هراسی از تهدیدات نداریم.
وی در این خصوص گفت: "اسرائیل یا همین الان جنگ را متوقف می‌کند و این باعث کاهش خسارت هایش می‌شود یا در حالت فرسایش باقی خواهد ماند که بر مشکلات، خسارت‌ها و پیچیدگی‌های داخلی آن خواهد افزود، زیرا امکان ندارد رژیم اشغالگر در این جنگ هر اندازه هم که طول بکشد، پیروز شود. تمام شاخص‌ها بیانگر این موضوع است. اسرائیلی‌ها باید بدانند که بدون توقف جنگ علیه غزه، نخواهند توانست تصمیم بازگرداندن ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی را اتخاذ کنند. این به نظر ما قطعی است و آنها هر چه می‌خواهند انجام دهند و تهدید کنند.
شیخ قاسم با اشاره به تحولات داخلی لبنان افزود:، اما درباره پرونده ریاست جمهوری لبنان باید بگویم "نبیه بری" بار دیگر پیشنهاد خود را برای خروج از بحران تکرار کرده است و اگر همه طرف‌ها می‌خواهند از این بحران خارج شویم، می‌توانند این پیشنهاد را بپذیرند. پرونده ریاست جمهوری ارتباطی با تحولات اخیر ندارد و ما روشن شدن تکلیف این پرونده و به نتیجه رسیدن آن از طریق پیشنهاد‌ها نبیه بری را خواستاریم. هر کسی حاضر باشد به این پیشنهاد‌ها پاسخ دهد، ما استقبال می‌کنیم و اگر نه که مسئولیت تعیین نشدن رئیس جمهور به عهده آنهاست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.