برنامه های رادیو ایران در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)

صدا و سیما چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 11:17

برنامه های رادیو ایران در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  «باغ ارغوان» با نگاهی مذهبی مداحی‌های ویژه شهادت امام حسن عسگری (ع) را به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و با اجرای مریم نشیبا چهارشنبه و پنج شنبه (۲۱ و ۲۲ شهریور) ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌کند.

«خانه دوست اینجاست» با توجه به روایتی از امام عسگرى علیه السلام که فرموده اند: «خَیرُ إخوانِکَ مَن نَسِیَ ذَنبَکَ، وذَکَرَ إحسانَکَ إلَیهِ» بهترین برادرانت کسى است که خطایت را فراموش کند و از نیکوکارى در حقق خودش یاد کند، به تهیه کنندگی حسین معصومی، اجرای حمیدرضا رضایی و مهرناز فقیهی و با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (۲۱ و ۲۲ شهریور) ساعت ۱۸:۱۵ پخش می‌شود.

«خورشیدنامه» ویژه برنامه دیگری است، که چهارشنبه ۲۱ شهریور با حضور حجت الاسلام حمید وحیدی، به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای سید محمد اطهری ساعت ۲۳:۳۰ تقدیم علاقه مندان می‌شود.

«راه شب» بامداد پنجشنبه با موضوع بهترین دوست و ویژگی‌های آن با اشاره به شخصیت امام حسن عسگری (ع) سی دقیقه بامداد پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو» پنج شنبه ۲۲ شهریور در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) گزارشی از شهر‌های مختلف ایران و سامرا، حال و هوای این روز را منعکس می‌کند. این برنامه ساعت ۵:۱۵ پخش می‌شود.

«کیمیای خیال» ویژه برنامه دیگری است که داستان صبر و غفلت جوانی را بیان می‌کند این برنامه نیز ساعت ۶:۳۰ تقدیم می‌شود.

«اشکی بر آستان غم» نیز با محوریت مدح و مداحی در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) ساعت ۷:۰۰ پخش می‌شود.

«ماه سامرا» نیز در همین روز، با حضور حجت الاسلام علی سرلک به موضوع نهادینه کردن نماز در کودکان می‌پردازد. این برنامه ساعت ۸:۳۰ پخش می‌شود.

«به نام عشق» ویژه برنامه دیگری است که در روز شهادت امام حسن عسگری (ع) با موضوع معرفی ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی امام حسن عسگری (ع)، نقش ایشان درخصوص آماده کردن افکار مسلمین برای امامت حضرت ولی عصر (عج) و با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد، به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حمیدرضا رضایی و مهرناز فقیهی ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود.

«به افق نور» نیز پنج شنبه (۲۲ شهریور) به تهیه کنندگی حسین معصومی از ویژگی‌های منتظر واقعی می‌گوید. این برنامه ساعت ۱۱:۴۰ پخش می شود.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.