بیش از ۳ هزار ‌دانشجوی‌ جدید در دانشگاه شهید چمران پذیرش می‌شوند

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 15:51
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ (از طریق کنکور سراسری) سه ‌هزار و ۴۵۱ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه، پذیرش می‌شود.

رحیم پیغان، با اشاره به اعلام ظرفیت دانشگاه به سازمان سنجش برای پذیرش دانشجوی کارشناسی در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: ظرفیت رشته‌ها به سازمان سنجش اعلام شده است و بر این اساس در دوره کارشناسی و از طریق کنکور سراسری دو هزار و ۵۸ دانشجوی جدید در ۵۳ رشته پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به اعلام نتایج نهایی دکترای تخصصی ادامه داد: همچنین در سال تحصیلی جدید ۲۴۰ دانشجو در مقطع دکترای تخصصی در ۷۳ کد رشته محل در دانشگاه شهید چمران اهواز پذیرفته شده‌ است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در مقطع کارشناسی ارشد نیز یک‌ هزار و ۱۲۶ دانشجو در ۱۴۳ رشته گرایش پذیرفته خواهد شد.

پیغان افزود: در حال حاضر ۴۱۲ رشته گرایش شامل ۵۳ رشته کارشناسی، ۲۲۵ رشته کارشناسی ارشد، یک رشته دکترای حرفه‌ای و ۱۳۳ رشته دکترای تخصصی در این دانشگاه تدریس می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: امسال در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت ورزش، مدیریت سازمان‌ها و باشگاه‌های ورزشی، مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء و در مقطع دکتری رشته‌های مدیریت بارزگانی گرایش رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی به رشته‌های دانشگاه افزوده شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.