راز عجیبی که جان سینا از رختکن WWE افشا کرد

برترین‌ها پنج شنبه 22 شهریور 1403 - 09:08
اگر مابین سال‌های 2015 تا 2018 بازی «کلش آو کلنز» را تجربه کرده باشید، به احتمال زیاد به دست یکی از ستارگان رختکن WWE شکست خورده‌اید.

طرفداری: جان سینا از محبوبیت عجیب یک بازی موبایل در رختکن WWE صحبت کرد.

راز عجیبی که جان سینا از رختکن WWE افشا کرد

جان سینا، دارنده 16 عنوان قهرمانی جهان WWE، اعتراف کرد که بازی «کلش آو کلنز» در اواسط دهه 2010 به شدت در میان ستارگان کشتی کچ محبوب بود. این بازیگر- کشتی‌گیر در مصاحبه با رسانه Sports Illustrated در این رابطه گفت:  فکر کنم حدود 15 نفر در یک تیم بودیم. در آن زمان، در رتبه بندی جهانی زیر 150 بودیم و همه اعضای تیم، سوپراستارهای WWE بودند. نکته جالب‌تر این بود که اینکار را مخفیانه انجام می‌دادیم.

او در مورد اینکه دقیقاً چه کسانی در این گروه بودند، تمایلی به افشاگری نداشت، اما اعتراف کرد که آندرتیکر در بین آنها نبوده است. نام‌های دیگر را محفوظ نگه می‌دارم، اما آندرتیکر در گروه «کلش آو کلنز» ما حضور نداشت.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.