جستجوی ۵ روزه برای یافتن پیرمرد ۹۲ ساله در جنگل الندان

مشرق نیوز پنج شنبه 22 شهریور 1403 - 10:16
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به جستجوی ۵ روزه برای یافتن پیرمرد ۹۲ ساله گفت: متاسفانه آثاری از پیرمرد در جنگل‌های الندان پیدا نشد.

به گزارش مشرق، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پایان عملیات جستجوی فرد ۹۲ ساله گمشده خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه پس از ۵ روز آثاری از پیرمرد پیدا نشد.

وی افزود: طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر (۱۱۲) گمشدن پیرمردی ۹۲ ساله در ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ در دریاچه الندان بخش چهاردانگه شهرستان ساری گزارش شده بود که بلافاصله پس از صحت حادثه هماهنگی لازم با دستگاه‌های همکار انجام شد.

این مسئول ادامه داد: ۳ تیم امداد و نجات از شعبه ساری، پایگاه کیاسر و یک تیم جستجو و نجات سگ های زنده یاب جهت پیدا کردن فرد مفقود شده به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: عملیات جستجوی پیرمرد ۵ روز طول کشید و تمام مناطق جنگلی و دریاچه الندان توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، سپاه و بسیج ، نیروهای مردمی، عوامل بخشداری و آتش نشانی، نیروی انتظامی و محیط بانی رصد و پایش شد ولی متاسفانه اثری از فرد مفقود شده پیدا نشد.

فخاری یادآور شد: طی هماهنگی صورت گرفته با دستگاه های امنیتی و بخشدار چهاردانگه شهرستان ساری، عملیات پایان یافت .

براساس آخرین ردیابی‌های انجام شده موبایل فرد گمشده در استان تهران ردیابی شده است.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.