بهای تشدید تنش با حزب الله بسیار سنگین خواهد بود

صدا و سیما پنج شنبه 22 شهریور 1403 - 12:47

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد: عاموس هوکشتاین، میانجی آمریکایی با پیامی وارد منطقه می‌شود: «از تشدید تنش خودداری کنید».
براساس اعلام رسانه‌های عبری هوکشتاین در سفر خود به منطقه این پیام آمریکا را به مقامات سیاسی اسرائیل خواهد رساند: "در شمال ماجراجویی نکنید، زیرا هزینه آن بسیار سنگین خواهد بود. 

 

 

وزارت بهداشت غزه: افزایش شمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۱۱۸ نفر
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد اشغالگران طی ۲۴ ساعت ۳ قتل عام مرتکب شدند که ۳۴ شهید و ۹۶ زخمی بر جای گذاشت.
وزارت بهداشت غزه افزود تلفات حملات رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر تاکنون، ۴۱ هزار و ۱۱۸ شهید و ۹۵ هزار و ۱۲۵ مجروح رسیده است.

 

 

یورش نظامیان صهیونیست به جنوب طولکرم
فلسطین پست تصاویری از لحظه یورش رژیم اشغالگر به شهرک فرعون در جنوب طولکرم در کرانه باختری منتشر کرد.
 
 
 
 
قطر بمباران اردوگاه النصیرات را محکوم کرد
وزارت خارجه قطر اعلام کرد: بمباران مجدد یک مدرسه آنروا از سوی رژیم صهیونیستی که آوارگان اردوگاه نصیرات را در خود جای داده است به شدت محکوم می کنیم.
 
بهای تشدید تنش با حزب الله بسیار سنگین خواهد بود
 
شمار کارکنان کشته شده آنروا در غزه به ۲۲۰ نفر افزایش یافت 
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد آنروا اعلام کرد کشتار بی پایان و غیرمنطقی از آغاز جنگ منجر به کشته شدن حداقل ۲۲۰ کارمند ما در غزه شده است.
 
 
 
کوچ اجباری مردم طولکرم 
رژیم اشغالگر با حمله به شهرهای کرانه باختری از جمله طولکرم و اردوگاه آن و نیز شهر طوباس به دنبال وادار کردن مردم این مناطق به ترک آنجا و کوچ اجباری است.
 
 
 
 
 
 
وزارت بهداشت فلسطین: ربودن بیمار فلسطینی با وضعیت وخیم جسمی، خطری برای جان وی است
 صابرین نیوز نوشت وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد نیروهای ویژه اسرائیلی نیمه شب با لباس غیر نظامی و کاملا مسلح وارد بیمارستان محمود عباس شدند و با ورود به بخش داخلی بیمارستان، ایهم السعدی بیمار فلسطینی را ربودند. 
وضعیت این بیمار سخت بود و 4 عمل جراحی روی بدن وی انجام شده بود و افزون بر شکستگی، زخم های شدیدی در بدن داشت و به شدت دچار ضعف بود و با کاهش وزن شدید مواجه شده بود و ربودن این بیمار، به منزله خطر شدیدی برای جان وی محسوب می شود.
 
بهای تشدید تنش با حزب الله بسیار سنگین خواهد بود
 
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.