اسرائیل عمدا مراکز سازمان ملل را هدف قرار می دهد

صدا و سیما پنج شنبه 22 شهریور 1403 - 15:57

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  ؛  مدیر آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطین در واشنگتن در واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در غزه گفت این اولین بار نیست که چنین اسرائیل دست به چنین حملاتی در نوار غزه می‌زند. وی گفت نیرو‌های اسرائیلی با وجود اطلاع دقیق از محل استقرار مراکز و تاسیسات سازمان ملل در نوار غزه آنها را هدف قرار می‌دهند.

 
 
شلیک ۵۰ فروند موشک از لبنان به سمت سرزمین های اشغالی
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی گسترده از جنوب لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
این منابع تاکید کردند که منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی سنگین قرار گرفته و در پی این حملات آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.
 
اسرائیل عمدا مراکز سازمان ملل را هدف قرار می دهد
 
منابع اسرائیلی تاکید کردند که چند موشک به منطقه مانوت در الجلیل اصابت کرده است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک ۵۰ موشک در جریان حمله موشکی جدید حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دست‌کم ۱۵ موشک به سمت الجلیل غربی شلیک شده که منجر به آتش سوزی شده است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آتش سوزی در مناطق متاسبیه، هیلا و متوسبا در شمال فلسطین اشغالی به دنبال این حملات موشکی خبر دادند.
با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
 
 
 
 
بورل: نادیده گرفتن قوانین بین المللی قابل قبول نیست
جوزپ بورل در نشست خبری با وزیر امور خارجه لبنان در بیروت تاکید کرد: نادیده گرفتن اصول بنیادین قوانین انسانی بین المللی بویژه حفاظت از غیرنظامیان برای جامعه بین الملل قابل قبول نیست.
وی افزود: از کشته شدن 6 نفر از کارمندان آنروا در حمله هواپیماهای اسرائیل خشمگینم. این هواپیماها برای بار پنجم مدرسه ای را در النصیرات هدف قرار دادند.
بورل در پاسخ به سؤالی درباره لبنان گفت: اقتصاد لبنان باید اصلاح شود و بانکهای لبنان باید مجددا ساختاربندی شود. ما برای کمک آماده ایم اما لبنانی ها تنها باید به اختلافات داخلی پایان دهند.
وی در پاسخ به سئوال دیگری گفت: اتحادیه اروپا به هر شیوه ای برای برقراری آتش بس و جلوگیری از تشدید تنش تلاش می کنیم.
 

اسرائیل عمدا مراکز سازمان ملل را هدف قرار می دهد

 

انتقال بیماران از اردوگاه طولکرم به مراکز درمانی
شبکه خبری قدس با انتشار تصاویری، نوشت اعضای کادر هلال احمر توانستند بیماران را از داخل اردوگاه طولکرم در کرانه باختری اشغالی به مراکز درمانی منتقل کنند.
 
 
وزیر دادگستری ترکیه از آغاز تحقیقات درباره قتل عایشه نور خبر داد
وزیر دادگستری ترکیه گفت تحقیقات داخلی درباره قتل عایشه نور فعال ترکیه ای را آغاز کرده ایم و آن را به دیوان بین المللی دادگستری و دیوان بین المللی کیفری منتقل خواهیم کرد.
 
اسرائیل عمدا مراکز سازمان ملل را هدف قرار می دهد
 
 
رزمنده لبنانی که پیش از مراسم عروسی اش به شهادت رسید
به گزارش تلگرامی صابرین نیوز شهید علی حسن عبد علی ملقب به مالک یکی از نیروهای حزب الله در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم عروسی خود در پایان این ماه بود اما در درگیری با نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در جبهه جنوب لبنان به پدرش پیوست و شهید شد.
 
 
حمله توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ۵ منطقه مختلف در جنوب لبنان از جمله به دشت و شهرک خیام حمله کردند در اثر این حملات بخش‌هایی از دشت خیام در جنوب شرقی لبنان دچار حریق شد حزب الله هم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ عملیات علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی اجرا کرده است     
 

به خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، توپخانه‌ی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های ۱۵۵ میلی متری به دشت و شهرک خیام در جنوب شرقی لبنان حمله کرد در جریان این حملات بخش‌هایی از دشت خیام در جنوب شرقی لبنان دچار اتش سوزی شد نیرو‌های دفاع مدنی و اتش نشانی لبنان در تلاش برای مهار این اتش سوزی هستند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هم به سه منطقه از جمله به مارون الراس حمله کردند حزب الله نیز در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ عملیات مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را از جمله یگان توپخانه ارتش این رژیم در زاعوره را با ده‌ها موشک گراد کاتیوشا هدف قرار داد
 
معلم فلسطینی سال تحصیلی را در چادر آغاز می‌کند
کانال شهاب تصاویری از خانم اسراء ابو مصطفی معلم فلسطینی منتشر کرد که در چادری بر روی خرابه های خانه ویران شده اش، با هدف درس دادن به کودکان و با وجود عدم اهتمام دانش آموزان به تحصیل به سبب شرایط جنگ، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کند.
 
 
 
 
 
 حمله خمپاره ای گردان های قدس به پایگاه نظامی «ابومتیبق»
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.