حمله موشکی گسترده حزب الله به فرماندهی جبهه شمال

صدا و سیما جمعه 23 شهریور 1403 - 06:17

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما رسانه های رژیم صهیونیستی با انتشار تصویر آتش سوزی گسترده در شهر صفد، اعلام کردند: صفد امشب در آتش می‌سوزد.

 

حمله موشکی حزب الله به پایگاه اصلی پدافند هوایی فرماندهی جبهه شمال اسرائیل
به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر»، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: پایگاه اصلی پدافند هوایی و موشکی وابسته به فرماندهی منطقه شمال دشمن صهیونیستی واقع در «پادگان بیریا» را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادیم.

الجزیره مباشر تصویری را از شلیک موشک‌های مقاومت اسلامی لبنان به سمت پادگان «بیریا» در شمال اسرائیل منتشر کرد.

همزمان ارتش اسرائیل اعلام کرد: حدود ۲۰ پرتابه از خاک لبنان به سمت شمال اسرائیل شلیک شد که بیشتر آنها رهگیری شدند و بقیه پرتابه‌ها نیز به بخش‌های باز (غیر مسکونی) اصابت کردند.

ارتش اسرائیل افزود: ماموران آتش نشانی در تلاش برای مهار و خاموش کردن آتش در منطقه بیریا هستند که آتش سوزی در این منطقه به دنبال اصابت موشک‌های حزب الله آغاز شد.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» نیز اعلام کرد: در پی حمله موشکی از لبنان، جریان برق در برخی بخش‌های شهر «صفد» و شهرک «بیریا» در «الجلیل الاعلی» قطع شد.

الجزیره مباشر همچنین تصویری را از وقوع آتش سوزی در منطقه الجلیل الاعلی پس از حمله موشکی از لبنان منتشر کرد.

 

فرار بیش از ۵۰ هزار نفر از شهر «صفد» در فلسطین اشغالی به پناهگاه‌ها پس از حمله موشکی حزب الله
رسانه‌های عبری زبان از هراس و وحشت ساکنان شمال اسرائیل و انتقال بیش از ۵۰ هزار نفر از ساکنان شهر «صفد» به پناهگاه‌ها پس از حمله موشکی حزب الله خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری «سما»، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که پس از اعلام یک رشته هشدار‌ها به علت موشک باران حزب الله از جنوب این کشور، بیش از ۵۰ هزار نفر از ساکنان شهر صفد و مجتمع‌های مسکونی پیرامون آن در شمال اسرائیل، هراسان و وحشت زده، وارد پناهگاه‌ها شدند. 

رسانه‌های عبری زبان افزودند: آمار کشته‌ها و خسارت‌های به جامانده از موشک باران حزب الله در بخش‌های شمالی اسرائیل هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد حزب الله ده‌ها موشک به سمت شهر صفد و بخش‌های اطراف آن شلیک کرده است.

رسانه های اسرائیلی همچنین با انتشار تصویر آتش سوزی گسترده در شهر صفد، اعلام کرد: صفد امشب در آتش می‌سوزد.

 

حزب الله لبنان ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد
پایگاه اینترنتی «سپرسد نیوز» در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: گزارش‌ها از قطع برق در شهر «صفد» و آتش‌سوزی در جنگل «بیریا» حکایت دارند.

 

حزب الله لبنان ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد
پایگاه اینترنتی «سپرسد نیوز» در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: گزارش‌ها از قطع برق در شهر «صفد» و آتش‌سوزی در جنگل «بیریا» حکایت دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.