حضور دیرهنگام ملی‌پوشان در تمرین سپاهان (عکس)

ورزش سه جمعه 23 شهریور 1403 - 11:25
تمرین روز گذشته تیم فوتبال سپاهان با اضافه شدن شش ملی پوش تیم برگزار شد.

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان بیشترین نماینده را در اردوی فیفادی تیم ملی با شش بازیکن داشت و به همین دلیل مورایس کار سختی برای ساماندهی به تمرینات در غیبت این بازیکنان کلیدی خود داشت. 

با این حال هر طور که بود طی روزهای گذشته تمرینات سپاهان در زمین آرارات اصفهان برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان دنبال شد و سرانجام پس از برگزاری دو بازی ابتدایی مقدماتی جام جهانی تیم ملی مقابل قرقیزستان و امارات ۶ ملی پوش سپاهان به اردوی تیم بازگشتند.  

البته این بازگشت خیلی دیرهنگام بود و آنها فقط یک جلسه فرصت همراهی با سایر بازیکنان را پیش از برگزاری مصاف هفته چهارم آغاز کردند. 

مورایس و شاگردانش از ساعاتی دیگر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ملوان بندرانزلی می‌روند و سپس بلافاصله راهی اردن خواهند شد تا آماده اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا مثال الوحدات بشوند.

2080307
2080308
2080309

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.