حملات نظامیان صهیونیست و پاسخ حزب الله

صدا و سیما جمعه 23 شهریور 1403 - 13:47

   به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، در دیگر حمله پهپادی نظامیان صهیونیست عصر دیروز شش نفر در نزدیکی شهر نبطیه در جنوب لبنان شهید و مجروح شدند.

حزب الله در پاسخ به این جنایت مقر اصلی پدافند هوایی و موشکی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را موشک باران کرد. 

توپحانه ارتش رژیم صهیونیستی برای چهارمین بار در یک هفته اخیر به منطقه خیام در جنوب شرقی لبنان حمله کرد. 

همچنین در دیگر حملات پهپادی نظامیان صهیونیست به دو موتور سیکلت و یک خودرو در منطقه کفر جوز در نزدیکی نبطیه، ۳ نفر شهید و سه تن دیگر مجروح شدند.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد یک پدر به همراه فرزند خردسالش در بین این شهدا هستند. حزب الله در پاسخ به این جنایت با ده‌ها موشک گراد کاتیوشا بامداد امروز پایگاه بیریا، پایگاه اصلی پدافند هوایی و موشکی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد در جریان این عملیات تهاجمی آژیر خطر در ۱۵ شهرک نظامی و صهیونیست نشین و شهر اشغالی صفد به صدا در آمد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به اصابت موشک‌های حزب الله از حریق گسترده در پایگاه بیریا و شهرک‌های اطراف آن خبر دادند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.