آمریکا از حکم دستگیری نتانیاهو تبعیت نمی کند

صدا و سیما جمعه 23 شهریور 1403 - 16:57

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل دربارۀ حکم دیوان کیفری بین‌المللی و درخواست دستگیری نتانیاهو: ما با حکم دیوان مشکل داریم. بگذارید به‌وضوح بگویم. ما او را دستگیر نخواهیم کرد. زیرا که ما با صلاحیت قضایی دیوان کیفری بین‌المللی درباره اسرائیل مسئله داریم.

آمریکا از حکم دستگیری نتانیاهو تبعیت نمی کند

 

۳ شهید در بمباران محله الزیتون شهر غزه
پایگاه خبری قدس پرس در خبری فوری گزارش داد: در بمباران منزل خانواده ابوزید در خیابان درمانگاه در منطقه حسن البنا در محله الزیتون شهر غزه، ۳ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

 

تشییع پیکر شهیدان حمله رژیم صهیونیستی در کرانه باختری
خبرگزاری فرانسه تصویری از مراسم تشییع پیکر شهدای روز چهارشنبه در حمله رژیم صهیوینستی در کرانه باختری خبر داد . 
 
 
 
 
 
مقاومت لبنان با همه مبارزان و مردم شریفش به حمایت از غزه ادامه می دهد
ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان، در گفتگو با این شبکه تلویزیونی تاکید کرد: ما داده هایی داریم که آنچه المیادین درباره تلفات رژیم صهیونیستی گزارش کرد بسیار دقیق است. 
الموسوی افزود: اگر اسرائیل با سرنگونی موشک ‌های حزب‌ الله در جریان واکنش خود به پیروزی رسیده است، پس چرا فرمانده یگان 8200 استعفا داد؟ وی ادامه داد: ما منابعی از فلسطین اشغالی در اختیار داریم که به ما تاکید می ‌کنند آنچه المیادین درباره تلفات اشغالگران در پاسخ به ترور شهر فواد شکر در «عملیات روز اربعین» گزارش کرده است، بسیار دقیق است. ابراهیم الموسوی همچنین گفت: مقاومت لبنان با همه مبارزان و مردم شریفش به حمایت از غزه ادامه می دهد.
 
آمریکا از حکم دستگیری نتانیاهو تبعیت نمی کند
 
 
تلاش مخالفان نتانیاهو برای سرنگونی کابینه رژیم صهیونیستی
روزنامه یدیعوت آحارانوت از نشست لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی و عضو مستعفی کابینه جنگ و رئیس پیشین ستاد ارتش با رئیس حزب شاس خبر داد و نوشت که این نشست با هدف تشکیل یک دولت جایگزین برای آزادی اسرای اسرائیلی و توقف تشدید تنش در جبهه شمالی صورت گرفت.
 
آمریکا از حکم دستگیری نتانیاهو تبعیت نمی کند
 

ژنرال رژیم صهیونیستی : حزب‌الله می‌تواند تل‌آویو را نابود کند
بریک، ژنرال ارشد رژیم صهیونیستی: جنگ با لبنان می‌تواند فاجعه بزرگی را برای اسرائیل به دنبال داشته باشد.
اظهارات و تهدیدات مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی بیهوده و بی‌معنی است. این تهدیدات را خطرناک‌ترین دروغ است «این دروغ‌های خطرناک در صورت آغاز حمله به حزب‌الله می‌تواند به فاجعه بزرگی برای اسرائیل منجر شود.  این ارتش کوچک که هم اکنون به ۶ بخش تقسیم شده است و نمی‌تواند حماس را از بین ببرد، زیرا نمی‌تواند در مناطقی که اشغال کرده است باقی بماند؛ در صورت جنگ گسترده با لبنان، با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد.

آمریکا از حکم دستگیری نتانیاهو تبعیت نمی کند

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.