روسیه: ایران ارسال موشک بالستیک به روسیه را رد کرد

صدا و سیما شنبه 24 شهریور 1403 - 06:02

    به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، نماینده روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره جنگ در اوکراین گفت: وزارت خارجه ایران تلقین‌های بی اساس مبنی بر تأمین موشک‌های بالستیک به روسیه را به طور کامل رد کرده است.

نماینده روسیه تاکید کرد: تلقین‌های بی اساسی مبنی بر تأمین موشک‌های بالستیک توسط ایران به روسیه وجود داشته است که وزارت خارجه ایران آن را به طور کامل رد کرده است.

کشورهای غربی در هفته های اخیر با هجمه رسانه ای سنگین و فشارهای دیپلماتیک در تلاشند این گونه القاء کنند که ایران برای کمک به روسیه در جنگ با اوکراین به این کشور موشک بالستیک ارسال کرده است که ایران نیز بارها این اتهامات را تکذیب کرده و آن را فرار به جلوی کشورهای غربی برای سرپوش گذاشتن به ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین عنوان کرده است.  

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.