پیروزی سپاهان و ذوب آهن و توقف شمس آذر

صدا و سیما شنبه 24 شهریور 1403 - 08:17

پیروزی سپاهان و ذوب آهن و توقف شمس آذر
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با ۳ مسابقه آغاز شد و تیم‌های سپاهان و ذوب آهن پیروز شدند، اما شمس آذر مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسید.  

سپاهان ۱ - صفر ملوان بندر انزلی

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۴۵ جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان اصفهان به پایان رسید.
این مسابقه با یک دقیقه سکوت به یاد مرحوم محمد برزمهری، دروازبان سابق سپاهان آغاز شد.
سپاهان در دقیقه ۴۳ مزد حملات خود را گرفت، محمد کریمی کاپیتان سپاهان از فاصله ۳۰ متری اقدام به شوت‌زنی کرد که این ضربه در کنج دروازه حبیب فرعباسی قرار گرفت.
ملوان در دقیقه ۶۰ بهترین فرصت بازگشت به بازی را از دست داد. موعود بنیادی‌فر پس از بررسی صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپاهان اعلام خطای پنالتی کرد، امید نورافکن پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه بازیکن سابق سپاهان را پیام نیازمند به خوبی مهار کرد.
با این نتیجه تیم فوتبال سپاهان ۱۲ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و ملوان با هفت امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

تراکتور صفر - یک ذوب آهن 

تیم‌های تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران رو در روی هم قرار گرفتند و به رغم برتری تراکتور در زمین بازی، ذوب آهن پیروز میدان شد.

دیدار ۲ تیم تراکتور و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در حالی با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد که در نیمه اول، بازی دارای سکونی را شاهد بودیم و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
اما در نیمه دوم تراکتور‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و فشار را روی دروازه ذوب‌ها افزایش دادند طوری که در همان دقایق اولیه ۲ فرصت گلزنی توسط میزبان از دست رفت.
در ادامه و در نیمه دوم بر خلاف جریان بازی گل اول بازی دقیقه ۶۷ توسط توسط ذوب آهن و امید لطیفی به ثمر رسید تا تیم میهمان جلو بیفتد.
دقیقه ۷۴ نیز با اخراج حسین زاده و ۱۰ نفره شدن تراکتور کار بر تیم میزبان سخت‌تر شد تا صفحه بازی به کلی عوض شود و بازی یک بر صفر به نفع ذوبی‌ها به پایان رسید.

شمس آذر قزوین ۲ - ۲ استقلال خوزستان

 تیم فوتبال شمس آذر در هفته چهارم لیگ برتر در خانه برابر استقلال خوزستان متوقف شد.
در نیمه اول در دقیقه ۲۵ بازیکنان میزبان با اشتباهی که انجام دادند توپ را تقدیم بازیکنان استقلال خوزستان کردند و تیوی بیفوما از این فرصت استفاده کرد با یک بغل پای زیبا از پشت محوطه جریمه توانست دروازه شمس آذر را باز کند.
در ثانیه‌های پایانی نیمه اول بهروز بارانی مهاجم استقلال خوزستان با اشتباهی که انجام داد بازی را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم در دقیقه ۸۱ علی وزیری‌پناه بازیکن تعویضی توانست گل دوم تیمش را بزند و خیال هواداران را راحت کند، اما این پایان کار نبود حامد بحیرایی گل تساوی بخش تمیش را زد. در نهایت بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید.
شمس آذر با این تساوی۲ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت. استقلال خوزستان با این تساوی ۵ امتیازی شد و در رده هفتم ایستاد.

در ادامه رقابت‌های این هفته، شنبه چادرملو اردکان با نساجی مازندران، آلومینیوم اراک با هوادار تهران و فولادخوزستان با خیبر خرم آباد دیدار می‌کنند. 
و دیدار تیم های گل سیرجان با پرسپولیس و استقلال با مس رفسنجان شنبه ۱۹ آبان برگزار خواهد شد. 
در نخستین هفته لیگ نخبگان آسیا، نیز دوشنبه ۲۶ شهریور، استقلال تهران در شهر قدس میزبان الغرافه قطر است و پرسپولیس در ریاض به مصاف الاهلی عربستان می‌رود. در لیگ قهرمانان آسیا هم سه شنبه ۲۷ شهریور، الوحدات اردن با سپاهان و چهارشنبه ۲۸ شهریور، الوکره قطر با تراکتور دیدار خواهند کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.