پایداری جوی استان زنجان در هفته جاری

خبرگزاری ایسنا شنبه 24 شهریور 1403 - 08:46
مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای زنجان هم اکنون ۱۶ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه کاهش یافته است.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان مناطق مختلف استان امروز قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که گاهی با افزایش ابر و وزش موقت باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در برخی مناطق به خصوص ارتفاعات رگبار پراکنده و محلی باران و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا با بیان اینکه هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده برای استان تا آخر وقت امروز اعتبار دارد، ادامه داد: احتمال سیلابی شدن برخی مسیل‌ها، رودخانه‌ها و آبگرفتگی موقت برخی معابر وجود دارد که بر این اساس به هم استانی‌ها توصیه می‌شود از تردد و توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات به دلیل وجود خطر اصابت صاعقه پرهیز کنند.

وی ادامه داد: اگرچه از فردا جو پایداری در استان حاکم می‌شود اما همچنان احتمال بارش‌های پراکنده و رعد و برق در برخی مناطق وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوا تا روز یکشنبه هفته جاری کاهش می‌یابد، گفت: دمای استان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به طور موقت افزایشی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.