کاهش شدید اعتماد عمومی به نخست وزیر انگلیس

صدا و سیما شنبه 24 شهریور 1403 - 19:02

کاهش شدید اعتماد عمومی به نخست وزیر انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، این نظر سنجی‌ها پس از گسترش انتقاد‌ها از نخست وزیر انگلیس در مواضع اش در قبال فجایع غزه و نیز تداوم صدور جنگ افزار برای اسراییل برغم وعده‌های انتخاباتی و نیز پس از حذف یارانه سوخت مستمری بگیران در این کشور انجام شد.
میزان محبوبیت وزیر خزانه داری انگلیس نیز با چهاردرصد کاهش نسبت به ماه پیش به ۲۳ درصد رسیده است.
در این نظر سنجی که نتایج آن را برخی رسانه‌ها از جمله اسکای نیوز منتشر کرده است نسبت افرادی که به حزب حاکم کارگر نگاه مثبت دارند، چهاردرصد کاهش یافته و به ۳۶ درصد رسیده است.
این در حالی است که نخست وزیر انگلیس در دومین سفر خود در این جایگاه به آمریکا، با جو بایدن رئیس جمهور درباره روابط ویژه دو کشور و نیز جنگ اوکراین و بحران غزه گفتگو وتبادل نظر کرده است.
رویکرد کایر استارمر در تداوم حمایت تسلیحاتی، سیاسی و مالی و اطلاعاتی از رژیم صهیونستی که در حال نسل کشی فلسطینیان است خشم صلح طلبان و حامیان حقوق فلسطینیان را در این کشور برانگیخته است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده، رژیم اسراییل تا کنون بیش از ۴۱ هزار فلسطینی از جمله بیش از ۱۶ هزار کودک را به قتل رسانده و سه هزار کودک نیز قطع عضو شده اند.
بخش‌های عمده‌ای از غزه نیز با بمب‌های مخرب آمریکا و دیگر حامیان اسراییل به ویرانه مبدل شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.