ارتش هیچ‌یک از گردان‌ها یا دسته‌های حماس در رفح را شکست نداده است

خبرگزاری مهر شنبه 24 شهریور 1403 - 21:32
عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم نتوانسته است هیچ‌یک از گردان‌ها یا حتی دسته‌های حماس در رفح را شکست بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات افشاگرانه «عمیت هالیوی» عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت این رژیم را پخش کرد.

این عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ارتش هیچ‌یک از گردان‌ها یا حتی دسته‌های حماس در رفح را شکست نداده است.

عمیت هالیوی در ادامه گفت: بیانیه‌های هاگاری ارتش را به دردسر می‌اندازد و موضوع خطرناک‌تر آن است که این بیانیه‌ها اسرائیلی‌ها و کابینه را فریب می‌دهد.

این عضو کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست رژیم صهیونیستی افزود: هر نظامی که بیش از یک بار وارد خان‌یونس یا شهرک الزیتون می‌شود می‌فهمد که هیچ چیزی حل‌وفصل و قطعی نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.