لغزندگی سطح جاده علت واژگونی اتوبوس حوالی ده نمک بود

خبرگزاری مهر شنبه 24 شهریور 1403 - 21:34
سمنان- رییس پلیس راه استان سمنان از واژگونی اتوبوس در محور سمنان_گرمسار حوالی ده‌نمک خبر داد و گفت: لغزندگی سطح جاده و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، علت حادثه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها بابیان اینکه ساعت ۱۷:۵۰ غروب شنبه وقوع یک مورد حادثه واژگونی اتوبوس در محور سمنان_ گرمسار حوالی ده نمک به پلیس راه اعلام شد، ابراز داشت: خوشبختانه برای این حادثه فوتی گزارش داده نشده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس از مشهد به سمت قم در تردد بود، افزود: حادثه مصدومیت تعدادی مسافر را رقم زد که با حضور نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس پلیس راه استان سمنان در مورد علت حادثه ابراز داشت: عدم توانایی راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی سطح جاده علت این حادثه بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.