شماره هشت و همراهی نمادین پرسپولیس

ورزش سه شنبه 24 شهریور 1403 - 22:06
مرتضی پورعلی‌گنجی باوجود مصدومیت و غیبت در دیدار با الاهلی، سرخپوشان را همراهی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع سختکوش سرخپوشان که بلافاصله بعد از پایان مصدومیت رباط صلیبی در حاشیه تمرین سرخپوشان دچار آسیب دوباره شد، اولین بازی لیگ نخبگان تیمش را از دست داده تا کارلوس گاریدو مجبور به استفاده از دو بازیکنی شود که در فیفادی پیراهن تیم ملی کشور خود را بر تن کرده بودند.

اما با این حال پورعلی‌گنجی برای همراهی با بازیکنان پرسپولیس و روحیه به آنها راهی جده شده تا در کنار اعضای تیم حضور داشته باشد. او در جام ملتهای آسیا نیز به دلیل مصدومیت حاضر نبود اما به همین شکل در اردوی تیم ملی حضور یافت تا در کنار شاگردان امیر قلعه‌نویی باشد.

در ادامه فصل بازگشت مرتضی بی تردید به خط دفاعی پرسپولیس و استحکام آن یاری خواهد رساند اما او باید با احتیاط بیشتری کار را دنبال کند تا بتواند در ادامه لیگ برتر و لیگ نخبگان به تیمش کمک کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.