پیروزی شطرنج بازان ایران در دور چهارم

صدا و سیما یکشنبه 25 شهریور 1403 - 09:17

پیروزی شطرنج بازان ایران در دور چهارم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما
، دور چهارم چهل و پنجمین المپیاد جهانی شطرنج به میزبانی مجارستان با حضور نزدیک به ۲۰۰ کشور در حال برگزار شد که نمایندگان کشورمان در بخش آقایان دانمارک و در بخش بانوان اندونزی را شکست دادند.
پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی، بردیا دانشور و پویا ایدنی با سرمربی‌گری الکساندر گریشوک در دور چهارم مقابل حریف دانمارکی دست به مهره شدند، که در نهایت با دو پیروزی پویا ایدنی و بردیا دانشور و دو تساوی  پرهام مقصودلو و محمد امین طباطبایی با نتیجه ۳ بر ۱  دانمارک را شکست دادند.
همچنین تیم ملی بانوان کشورمان با ترکیب مبینا علی‌نسب، وصال حامدی‌نیا، ستایش کریمی و پروا بهزادنظیف به سرمربی‌گری همایون توفیقی مقابل تیم اندونزی قرار گرفت که دختران ایران توانستند با نتیجه ۳.۵ بر ۰.۵ اندونزی را شکست دهند. مبینا علی نسب، ستایش‌کریمی و وصال حامدی نیا  در این دیدار رقبای خود را شکست دادند و تنها تساوی دور چهارم را پروا بهزاد نظیف رقم زد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.