مراجعه بیش از ۴۲ هزار بیمار به اورژانس بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه در بندرعباس

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 25 شهریور 1403 - 09:55
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در پنج ماه اول سال۱۴۰۳ بیش از ۴۲ هزار بیمار با مراجعه به بخش اورژانس بیمارستان‌های دانشگاهی شهر بندرعباس از خدمات درمانی و اورژانسی این مراکز بهره‌مند شدند.

دکتر منوچهر کمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۳ تا پایان مردادماه سال جاری ۴۲ هزار و ۴۹۱ بیمار، به اورژانس بیمارستان‌های پیامبر اعظم(ص)، شریعتی و کودکان، مراجعه و خدمات تشخیصی، درمانی دریافت کردند.

وی اظهار داشت: از این تعداد مراجعین به اورژانس این بیمارستان‌ها ۳۹ هزار و ۲۵۳ بیمار با تشخیص پزشکان معالج بستری شدند و تعداد ۳ هزار و ۲۱۰ نفر با حال مساعد ترخیص و تعداد ۱۱۹ بیمار متأسفانه فوت نمودند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت رسیدگی به بیماران قلبی در ساعات اولیه بروز مشکلات قلبی و عروقی تصریح کرد: در پنج ماهه اخیر تعداد ۵۶۵ نفر با تشخیص بیماری قلبی عروقی بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه، ضمن تشکر، قدردانی و عرض خدا قوت به تمامی پرسنل این مراکز درمانی خدمات‌رسان، اظهار داشت: تمام تلاش تیم مدیریتی و پرسنل خدوم این مراکز درمانی بر ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مردم استان بوده و همچنین امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و همیاری مسئولین، در آینده نزدیک شاهد خدمات بیشتری در حوزه درمان شهرستان و استان باشیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.