دربی تماشایی لس‌آنجلس: آتش‌بازی در شهر فرشتگان

ورزش سه یکشنبه 25 شهریور 1403 - 10:13
در یکی از دیدار های خاص لیگ فوتبال آمریکا، لس‌آنجس‌گلکسی با یک کامبک جذاب برابر همشهری‌اش، لس‌آنجلس اف‌سی به پیروزی ۴-۲ رسید.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ فوتبال آمریکا در شرایطی دنبال می‌شود که از زمان انتقال لیونل مسی به این لیگ همه اتفاقات تحت شعاع حضور این ابر ستاره بود و حتی شب گذشته حضور او پس از 4 ماه مصدومیت دوباره برای تیمش به میدان رفت که موفق شد دو گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند و فرم بینظیری از خود به اجرا بگذارد؛ با این حال یکی از جذاب ترین اتفاقات دیشب در دربی لس آنجلس رخ داد.

2081241

در طی سالیان اخیر که فوتبال آمریکا به مردم جهان معرفی شده همیشه تقابل لس آنجلس گلکسی و لس آنجلس اف سی به عنوان مهمترین جدال فوتبالی این کشور محسوب می‎‌شود که البته انتقال ستارگانی چون دیوید بکام، زلاتان ابراهیموویچ و استیون جرارد در این موضوع بی تاثیر نبوده و حالا این دو تیم در حالی بامداد امروز به مصاف یکدیگر رفتند که در ترکیب لس آنجلس اف سی هوگو لوریس به عنوان دروازه‎بان حضور داشت و همچنین هموطن فرانسوی او یعنی الیویه ژیرو به عنوان مهاجم مرکزی این تیم حضور داشت. البته گلکسی هم مطابق انتظار بازیکنان خاصی در تیمش داشت؛ مایا یوشیدا مدافع سابق فوتبال ژاپن همراه با ریکی پویگ استعداد سوخته بارسایی‌ها و مارکو رویس نماد وفاداری به دورتموند برای گلکسی بازی می‌کردند.

2081243

این دو تیم که هر دو در صدر جدول غرب حضور دارند و رتبه های نخست و دوم را دارند، در دیداری خاص مقابل یکدیگر قرار گرفتند که البته خیلی زود با بازی بینظیر و نمایش فوق العاده ژیرو که مجددا اثرگذاری خودش را بدون گل زدن نشان داد، در دقایق 4 و 15 به گل رسید تا به خیال بسیاری از مردم نتیجه این دیدار خیلی زود مشخص شود اما در نیمه دوم تمامی مجهولات این معادله خراب شد تا شاهد یک کامبک خاص در لیگ ساکربازها باشیم!

لس آنجلس گلکسی که در نیمه دوم حملات زیادی داشت و بر خلاف جریان بازی دو گل دریافت کرده بود، موفق شد کامبک بینظیری بزند. آنها توسط جوویچ صربستانی در دقایق 53 و 55 به گل رسیدند و پس از او در دقیقه 67 ادوین کاریو از پشت محوطه جریمه با شوتی سرکش و قوس‌دار دروازه لوریس را به زیبایی هر چه تمام‌تر باز کرد.

2081240

البته این پایان کار نبود و ریکی پویگ روی همکاری ویژه‌ای که با مارکو رویس داشت، از پشت قوس محوطه جریمه با ضربه پای راست خود برای چهارمین بار دروازه لوریس را باز کرد تا فوتبال آمریکا یکی از خاص ترین دیدارهای خود را نظاره‌‌گر باشد.

با این نتیجه لس آنجلس گلکسی به دهمین پیروزی خود در دربی الترافیکو رسید و با رقیب سنتی خود در جدول اختلافی 6 امتیازی ایجاد کرد تا به ترتیب کماکان این گلکسی باشد که صدرنشین لیگ غرب است.

2081242

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.