تحقق ۵۳ درصدی اشتغال بخش کشاورزی در استان قزوین

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 25 شهریور 1403 - 10:40
مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تحقق ۵۳ درصدی اشتغال بخش کشاورزی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

سید محمد رضا حسینی با اشاره به تحقق ۵۳ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه کارگروه اشتغال استانداری برای بخش کشاورزی استان در سال جاری ۲ هزار ۶۳۵ نفر تعهد اشتغال ایحاد شده است که تاکنون یک هزار و ۴۱۰ شغل ایحاد شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی ادامه داد: از این تعداد شغل ایجاد شده در زیربخش‌های کشاورزی استان ۱۸۱ نفر فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی مشغول به کار شده‌اند.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: طی پنج ماه گذشته بیشترین اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی در شهرستان تاکستان با ۷۲۲ نفر و کمترین مربوط به شهرستان آوج با ۱۲ نفر است.

به گزارش ایسنا، به گفته وی شهرستان‌های قزوین ۵۱ درصد، بوئین‌زهرا ۱۴.۶ درصد، تاکستان ۹۶ درصد، آبیک ۵۱ درصد، البرز ۵۰ درصد و آوج ۱۲ درصد از تعهد اشتغال خود را انجام داده‌اند.

حسینی در پایان گفت: اشتغال‌های ایجاد شده در زیر بخش‌های دام و طیور، گلخانه، آبزی‌پروری، صنایع کشاورزی، اعطای تسهیلات و مشاغل خانگی است.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.