تشکیل ۱۶ شبکه مراقبت مزارع غلات و کلزا در قم

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 25 شهریور 1403 - 12:15
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان قم پیگیری و تامین آفت‌کش‌های مورد نیاز برای کشت پاییزه و نظارت بر شبکه توزیع آفت‌کش‌ها، تقویت ناوگان سمپاشی به خصوص سمپاشی پهپاد و همچنین پایش و کنترل عوامل خسارت‌زای مزارع غلات و کلزا را از برنامه‌های مدیریت حفظ نبابات عنوان کرد.

رضا لطیفی زاده مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان قم در حاشیه گردهمایی کشت پاییزه سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ که امروز ۲۵ شهریورماه در شهرستان کهک برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تشکیل ۱۶ شبکه مراقبت و پیش آگاهی در تمام مزارع غلات و کلزا، پیگیری و نظارت بر عملیات ضدعفونی بذور غلات، برنامه‌ریزی به منظور اجرای عملیات مبارزه با علف‌های هرز مزارع غلات و کلزا بخشی از اهداف و برنامه‌های مدیریت حفظ نبابات برای کشت پاییزه است.

وی در ادامه پیگیری و تامین آفت‌کش‌های مورد نیاز برای کشت پاییزه و نظارت بر شبکه توزیع آفت‌کش‌ها، تقویت ناوگان سمپاشی به خصوص سمپاشی پهپاد و همچنین پایش و کنترل عوامل خسارت‌زای مزارع غلات و کلزا را از دیگر برنامه‌های مدیریت حفظ نبابات عنوان کرد.

به گزارش ایسنا؛ گردهمایی کشت پاییزه سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ که امروز ۲۵ شهریور با حضور محمدرضا حاجی رضا؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم، حجت‌الاسلام رضایی؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مجید حمیدی مدیر تعاون روستایی، حسین زند مدیر شرکت خدمات حمایتی و جمعی از مدیران سازمان و کارشناسان شهرستان‌ها و مراکز جهاد کشاورزی در شهرستان کهک برگزار شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.