یحیی سریع: دشمن صهیونیستی منتظر حملات بیشتر باشد

صدا و سیما یکشنبه 25 شهریور 1403 - 12:37

   به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: یگان موشکی در عملیات ویژه نظامی یک هدف نظامی متعلق به دشمن اسرائیلی را در منطقه یافا ( تل آویو) در فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

 

یحیی سریع: دشمن منتظر حملات بیشتر باشد
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین, یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: موانع جغرافیایی و متجاوزان آمریکایی و انگلیسی و سامانه های راداری و جاسوسی و پدافندی هیچ یک نخواهند توانست مانع انجام واجب دینی و اخلاقی و نسانی یمن برای یاری رساندن به ملت فلسطین شوند و دشمن باید منتظر حملات بیشتر باشد.

 

یحیی سریع: عملیات موشکی, اوج تلاش قهرمانان یگان موشکی ما بود
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم انجام شد و اوج تلاش قهرمانان نیروی موشکی ما بود که تلاش های زیادی برای توسعه فناوری موشکی با هدف پاسخ به نیازها و چالش های جنگ انجام دادند.

 

یحیی سریع: مرکز نظامی دشمن صهیونیست را در یافا هدف قرار دادیم
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت یگان موشکی در عملیات ویژه نظامی یک هدف نظامی متعلق به دشمن اسرائیلی را در منطقه یافا در فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

 

یحیی سریع: عملیات موشکی یمن باعث فرار بیش از دو میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها شد
کانال تلگرام شبکه المیادین به نقل از یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن نوشت: این عملیات با موشک بالستیک جدید فراصوت انجام و موفق شد به هدف خود برسد و سامانه‌های دفاعی دشمن را ناکام بگذارد. موشک مسافتی حدود ۲۰۴۰ کیلومتر را در ۱۱ و نیم دقیقه پیمود و باعث ایجاد وحشت و ترس در میان صهیونیست‌ها شد چنان که بیش از دو میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها رفتند که در تاریخ دشمن صهیونیست بی سابقه است.

یحیی سریع: دشمن منتظر حملات بیشتر باشد

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.