برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاونین محیط زیست طبیعی

اقتصادنیوز یکشنبه 25 شهریور 1403 - 18:28
اقتصادنیوز: مراسم تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این مراسم حسن اکبری، معاون سابق محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اقدامات انجام یافته در سال‌های اخیر در حوزه محیط‌زیست طبیعی به ویژه توجه به نقش جوامع محلی در توسعه حفاظت مشارکتی، بیان کرد: اقداماتی را از سال‌های اخیر آغاز کردیم که امیدواریم با انتصاب شایسته آقای دکتر ظهرابی که فردی توانمند، شناخته شده و صاحب نظر در این حوزه هستند، امکان ادامه این فعالیت‌ها وجود داشته باشد.

وی گفت: از تمامی همکارانی که در طول این مدت ما را یاری کردند تشکر می‌کنم و امیدواریم با نگاه ویژه ریاست عالی سازمان و معاون جدید محیط زیست طبیعی شاهد بهبود شرایط تنوع زیستی و حیات وحش کشور باشیم.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.