ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی رفع شد

اقتصادنیوز یکشنبه 25 شهریور 1403 - 18:33
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد که در جلسه امروز این کمیسیون، ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی جهت تامین نظر شورای نگهبان رفع شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، احمد انارکی محمدی، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه، طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع، شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی ایراداتی وارد کرده بود که در این جلسه بررسی و رفع شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که زودتر متن اصلاح شده طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را تهیه و به هیئت رئیسه ارائه کنیم تا با رفع ایرادات این طرح مهم در صحن مجلس، این موضوع تعیین تکلیف شود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.