یمن به مسئولیت خود در قبال فلسطین عمل می‌کند

صدا و سیما یکشنبه 25 شهریور 1403 - 21:12

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  میلیون ها یمنی با شرکت در راهپیمایی به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) در شهرهای مختلف از جمله صعده، الحدیده، مأرب، عمران، ذمة ، بر ادامه حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند. 

 
 
 
 
سید عبدالملک بدر الدین دبیرکل انصارالله یمن: در این روز مبارک و در زمانی که امت اسلامی از سوی نیرو‌های کفر و نفاق و در صدر آنها آمریکا و اسرائیل و متحدانشان هدف قرار گرفته اند، و در چارچوب مسئولیت جهادی کمک به ملت مظلوم فلسطین که صهیونیست‌ها هر روز علیه آنها مرتکب جنایت و کشتار می‌شوند، تاکید می‌کنیم که ملت یمن بر اصول خود و موضع جهادی خود برای حمل پرچم اسلام و ایستادگی در برابر طاغوت و استکبار عمل خواهد کرد. 
 
دبیر کل جنبش انصار الله یمن گفت: تا زمانی که حملات به غزه و محاصره آن ادامه دارد ما هم تلاش می‌کنیم رژیم اشغالگر را از همه سرزمین فلسطین بیرون کنیم. 
 

به گزارش شبکه المسیره، سید عبدالملک بدر الدین، دبیر کل جنبش انصار الله یمن در خصوص حضور میلیونی مردم یمن در راهپیمایی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: مسلمانان باید به رسالت الهی و بر افراشتن پرچم اسلام پایبند باشند.  
 

الحوثی افزود: مسلمانان باید در مقابله با چالش ها، خطرات و دشمنان به خداوند اعتماد کنند. مسلمانان باید با داشتن روح معنوی بالا آمادگی جانفشانی در راه خدا را داشته باشند.
دبیر کل جنبش انصار الله یمن اظهار داشت: مسلمانان باید نسبت به ماهیت درگیری با دشمن و علل پیروزی و شکست، بصیرت و هوشیاری قرآنی داشته باشند. مسلمانان همچنین باید در مواجهه با دشواری‌ها و چالش‌ها صلابت داشته باشند.  

وی گفت: مسلمانان باید استقامت کنند و به مسئولیت هایشان، به صورت جدی اهتمام بورزند.
سید عبدالملک بدر الدین افزود: مسلمانان باید حکیمانه رفتار کنند و در سطح راهبردی و تاکتیکی مدیریت درستی داشته باشند.  
 

وی گفت: ما تاکید می‌کنیم که مردم یمن بر روی موضع اصولی و جهادی در مقابله با طاغوت و استکبار ثابت قدم هستند.
سید عبدالملک بدر الدین افزود: موضع ما تا پاکسازی فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر ثابت است. ما با مجاهدان فلسطینی و محور قدس، جهاد اسلامی و مقاومت هماهنگی داریم و برای انجام اقدامات بزرگ‌تر قدم بر می‌داریم و حوادث آینده به اذن خداوند عظیم‌تر خواهد بود. 

سید عبدالملک بدر الدین گفت: نیرو‌های ما به عملیات خود در دریا‌ها علیه کشتی‌های مرتبط با دشمن اسرائیلی، آمریکا و انگلیس ادامه می‌دهند. این عملیات موفق و بسیار تاثیر گذار است.
وی تصریح کرد: موضع اصولی و جهادی ما در حالی ثابت است که امت اسلامی مورد هدف کامل عناصر کفر و نفاق به ویژه آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها قرار گرفته است.
سید عبدالملک بدر الدین بر ادامه موضع اصولی و جهادی برای حمل پرچم اسلام و ایستادگی در مقابل عناصر طاغوت و استکبار تاکید کرد. 

دبیر کل جنبش انصار الله یمن در خصوص عملیات بی سابقه نیرو‌های مسلح یمنی تصریح کرد: عملیات امروز در چارچوب پنجمین مرحله تشدید تنش، با موشک بالستیک جدید و با فن آوری پیشرفته صورت گرفت. این موشک همه کمربند‌های حمایتی از جمله سامانه‌های دفاعی هوایی متنوع را که دشمن پشت آن سنگر گرفته است، درنوردید. افزون بر آن، این عملیات با موشک دوربرد صورت گرفت که در زمان ۱۱.۵ دقیقه بیش از ۲۰۴۰ کیلومتر را طی کرد. 
سید عبدالملک بدر الدین دبیرکل انصارالله یمن در اظهاراتی گفت:  موشک بالستیک جدید پیشرفته یگان موشکی از همه کمربند‌های امنیتی دشمن از جمله سامانه‌های دفاع هوایی متعدد و متنوع عبور کرد و با پشت سر گذاشتن مسافتی بیش از ۲ هزار و ۴۰ کیلومتر در ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه، مرحله دیگری از بالا گرفتن تنش با دشمن صهیونیستی و کمک به ملت فلسطین را به منصه ظهور گذاشت. عملیات ما تا زمانی که حمله به نوار غزه و محاصره آن ادامه داشته باشد، ادامه خواهد یافت. موضع ما تا آزادسازی فلسطین اشغالی از دستان ناپاک صهیونیست‌ها ثابت خواهد بود. عملیات ما در هر مرحله افزایش خواهد داشت و با برادرانمان در مقاومت فلسطین و محور جهاد و مقاومت هماهنگ عمل خواهیم کرد.
سید عبدالملک بدر الدین از علمای امت اسلامی خواست واجب مقدس حمایت از فلسطین را برای مسلمانان یادآور شوند، زیرا این مسئولیت در دین اسلام همانی است که پیامبر اکرم (ص) درباره آن گفت: «هر کس به امور مسلمانان اهتمام نورزد از آنها نیست.» وی افزود: روش ایمانی که پیامبر بر اساس آن عمل می‌کرد، تمسک جستن به قرآن کریم و اقدام عملی بر اساس دستورات خداوند متعال است.  

دبیر کل جنبش انصار الله یمن افزود: ما از هیچ تلاشی برای کمک به مردم فلسطین دریغ نمی‌کنیم و تا زمانی که حملات به غزه و محاصره آن ادامه دارد تلاش می‌کنیم تا رژیم اشغالگر را از همه سرزمین فلسطین بیرون کنیم.
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.