بارسلونا گران‌ترین بازیکن جهان را نفروخت!

ورزش سه دوشنبه 26 شهریور 1403 - 09:49
باشگاه بارسلونا پیشنهاد آرسنال برای جذب کِیرا والش را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد هنگفت آرسنال برای خرید یکی از ستاره‌های تیم زنان را رد کرد.

این پیشنهاد مربوط به کِیرا والش، ستاره تیم ملی انگلیس است که بارسلونا او را یک مهره کلیدی برای برنامه‌های فصل جاری می‌داند. روزنامه دیلی میل گزارش داده که بارسلونا پیشنهاد آرسنال برای خرید والش را یک روز قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی، رد کرد. این پیشنهاد باعث می‌شد ستاره انگلیسی گران‌ترین بازیکن جهان شود!

این روزنامه به نقل از بی بی سی اسپورت تایید کرد که پیشنهاد باشگاه انگلیسی به یک میلیون و صد هزار یورو رسیده بود. روزنامه اسپانیایی اسپورت در این رابطه توضیح داد که بارسا پیشنهاد باشگاه شمال لندنی را رد کرده و حتی چلسی نیز به دنبال جذب این بازیکن است.

والش در سپتامبر 2022 با انتقالی 450 هزار یورویی از منچسترسیتی به بارسلونا نقل مکان کرد و در آن زمان تابحال مورد توجه آرسنال قرار دارد. این هافبک پس از کمک به انگلیس برای قهرمانی در جام ملت‌های اروپا زنان به عنوان یک چهره تأثیرگذار در بارسا ظاهر شد.

2081709

در مجموع، والش 27 ساله به بارسلونا کمک کرده تا هفت جام از جمله دو قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کند و به زودی وارد آخرین سال قرارداد فعلی خود می‌‌شود.

به گزارش دیلی میل، بارسلونا این بازیکن را یک مهره کلیدی در تیم می‌بیند. پیر رومئو، مربی این تیم تایید کرد که باشگاه قصد جدایی از بازیکنی را که فصل گذشته به تیمش کمک کرد برای نهمین بار قهرمان اسپانیا شود، ندارد.

این مربی به خبرنگاران گفت: "هیچ احتمالی برای جدایی کِیرا وجود ندارد. او در طول پیش فصل در کنار ما بوده و برای ما یک بازیکن کلیدی است. او سبک بازی ما را کاملاً درک می‌کند، بسیار حرفه‌ای است و از روز اول یک نگرش و تعهد باورنکردنی از خود نشان داده است. ما قطعا در این فصل روی او حساب می‌کنیم."

شنیده‌ها حاکی از آن است که والش قصد ندارد قرارداد خود را که در ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد، تمدید کند و به صورت آزاد از این تیم جدا خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.