مصدوم شدن ۵ سرنشین خودرو براثر واژگونی در محور شاهرود به میامی

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 26 شهریور 1403 - 10:46
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از مصدوم شدن هر پنج سرنشین یک خودروی سمند در حادثه واژگونی خبر داد.

علیرضا باغبان امروز (۲۶ شهریور ماه) اظهار کرد: ساعت ۵:۲۰ امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر ۵۰ جاده شاهرود به میامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهدای میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه پنج نفر مصدوم داشته است، افزود: همه مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ شاهرود به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، استان سمنان بالاترین آمار واژگونی خودرو را در کشور دارد، به نحوی که واژگونی عامل حدود ۷۰ درصد تصادف‌های رانندگی در جاده‌های این استان است. کارشناسان پلیس راه معتقدند، خستگی رانندگان به‌دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.