با گذشت ۲۴ ساعت از حمله یمن هنوز معلوم نشده چه اتفاقی افتاده است!

خبرگزاری مهر دوشنبه 26 شهریور 1403 - 10:51
رسانه های رژیم صهیونیستی از سردرگمی در اراضی اشغالی بعد از گذشت ۲۴ ساعت از عملیات موشکی نیروهای یمنی انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند، بعد از گذشت ۲۴ ساعت از عملیات موشکی نیروهای یمنی علیه تل آویو، نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی هنوز اعلام نکرده‌اند دقیقاً چه اتفاقی افتاده است.

در این گزارش آمده است: ما شاهد هیچ عملیات رهگیری موفقیت آمیزی در برابر موشک یمنی از سوی سیستم‌های موشکی پیکان و گنبد آهنین نبودیم.

روزنامه هاآرتص در این خصوص نوشت: اصابت موشک یمنی نزدیک فرودگاه بن گوریون بیانگر خلأهای امنیتی نگران کننده در اراضی اشغالی است.

روزنامه معاریو نیز این عملیات را یک واقعه دراماتیک و غیرعادی توصیف کرد. سایت عبری زبان سروجیم در این خصوص نوشت که رژیم صهیونیستی به زودی با غافلگیری‌های بیشتری رو به رو خواهد شد.

لازم به ذکر است که اصابت موشک بالستیک نیروهای مسلح یمن با پیمودن مسافت بیش از ۲ هزار کیلومتر نزدیک تل آویو موجی از ترس و وحشت را در اراضی اشغالی به راه انداخت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.