آشفتگی در انتصابات شهرداری+ فیلم

اقتصادنیوز دوشنبه 26 شهریور 1403 - 11:06
اقتصادنیوز: رییس کمیته نظارت شورای شهر تهران می‌گوید: شهردار تهران اختیار انتصاب مدیرانش را دارد اما در چارچوب قانون و باید پس از طی شدن زمان قانونی سرپرستی در صورتی که فرد شرایط احراز این پست را دارد حکم قطعی صادر کند .

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، جابه‌جایی انتصابات در سال پایانی عمر مدیریت شهری ششم هم ادامه دارد. طی چند هفته اخیر شهردار تهران چند حکم سرپرستی امضا کرده و همچنان برخی از مدیران شهرداری هم با گذشت زمان قانونی با حکم سرپرستی به فعالیت خود ادامه می‌دهند؛ موضوعی که مورد تذکر و انتقاد یکی از اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت .

مهدی اقراریان؛ رییس کمیته نظارت شورای شهر تهران می‌گوید: شهردار تهران اختیار انتصاب مدیرانش را دارد اما در چارچوب قانون و باید پس از طی شدن زمان قانونی سرپرستی در صورتی که فرد شرایط احراز این پست را دارد حکم قطعی صادر کند و در غیر این صورت فرد دیگری را جایگزین کند .

او همچنین درخصوص تغییر کاربری اراضی بوستان ولایت هم هشدار داد .

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.