معاینه فنی رایگان و خارج از نوبت سرویس مدارس

صدا و سیما دوشنبه 26 شهریور 1403 - 11:22

معاینه فنی رایگان و خارج از نوبت سرویس مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران با اشاره به اینکه پذیرش سرویس مدارس در تمام مراکز انجام می‌شود؛ گفت:در چهار مرکز­سراج، شقایق، شهید آبشناسان و شهید چمران خطوطی مختص پذیرش خارج از نوبت این خودرو‌ها پیش بینی شده است.

سید محمدمهدی میرزایی قمی افزود: نخستین بار برای ­­تشخیص و اطمینان مدارس و والدین از وضع ایمنی این خودروها، معاینه فنی سرویس مدارس در مراکز شهر تهران رتبه بندی شده و برچسب ویژه‌ای با مشخصه «معاینه فنی ویژه سرویس مدارس» بر شیشه این خودرو‌ها الصاق می‌شود.

 آقای میرزایی قمی گفت: برای خودرو‌های سواری و ون تاکسی تهران حمایت‌های مالی ویژه‌ای در نظر گرفته شده و هزینه مراجعه نخست این خودرو‌ها رایگان است. وی از مسئولان مدارس خواست برای حفظ سلامت دانش آموزان و آرامش خانواده‌ها، از سرویس مدارس دارای گواهی معاینه فنی که از اعتبار آن بیش یک ماه نگذشته استفاده کنند.­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.