افتتاح سومین نمایشگاه «رصتا»

صدا و سیما دوشنبه 26 شهریور 1403 - 12:47

افتتاح سومین نمایشگاه «رصتا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پیمان جبلی پس از حضور در مراسم افتتاحیه، بازدیدی از این نمایشگاه داشت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات از سوی سکو‌های صوت و تصویر فراگیر قرار گرفت.

سومین نمایشگاه رصتا از امروز و به مدت سه روز از ۲۶ تا ۲۹ شهریور با حضور بیش از ۱۲۰ سکوی صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا، برخی اپراتور‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات به رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در قالب ۱۶۸ غرفه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

نمایشگاه «رصتا» به‌عنوان یکی از رویداد‌های مهم صنعت نمایشگاه‌ها، با هدف تبادل تجربیات و نمایش آخرین دستاورد‌های صنعت صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی برگزار می‌شود. این نمایشگاه به فعالان صنعت، سکو‌ها و مخاطبان عمومی فرصتی برای آشنایی با جدیدترین فناوری‌های صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی می‌دهد و به ارتقای کیفیت و توسعه صنعت کمک می‌کند.

در نمایشگاه امسال، علاوه‌ بر نمایش آخرین وضعیت سکو‌های دارای مجوز از ساترا، ابعاد مختلف تنظیم‌گری ساترا و اقدامات این سازمان در هریک از حوزه‌های هشت‌گانه تنظیم‌گری به نمایش درمی‌آید تا علاقه‌مندان بیشتر از گذشته با دستاورد‌های ساترا در حوزه‌های یادشده آشنا شوند و بتوانند سؤالات، ابهامات، پیشنهاد‌ها و انتقاداتشان را به‌طور مستقیم و بی‌واسطه با مسئولان در میان بگذارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.