پیش بینی هوای ناپایدار برای اردبیل

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 26 شهریور 1403 - 13:08
از اواخر وقت فردا (سه شنبه ۲۷ شهریور) با نفوذ پرفشار سطح زمین ضمن وزش باد خزری (در مناطق شمالی و مرکزی با سرعت تند) دمای هوا مجدداً کاهش می یابد.

بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل، طی امروز (دوشنبه ۲۶ شهریور) و فردا با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری در بعدازظهرها همراه با وزش باد (در نوار شرقی و مناطق کوهستانی ابری گاهی مه آلود) بوده و در اواسط روزها دمای هوا بطور نسبی افزایش می یابد.

اما از اواخر وقت فردا (سه شنبه ۲۷ شهریور) با نفوذ پرفشار سطح زمین ضمن وزش باد خزری (در مناطق شمالی و مرکزی با سرعت تند) دمای هوا مجدداً کاهش می یابد.

از این رو از سه شنبه شب تا عصر چهارشنبه (۲۸ شهریور) آسمان استان غالباً ابری و مه آلود بوده و در بیشتر مناطق استان بویژه در نوار شرقی و مناطق مرکزی بارش باران نیز پیش بینی می شود.

همچنین از عصر پنجشنبه تا اوایل هفته آینده سامانه بارشی قابل توجهی سطح استان را فرا می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.