ارسال کاروان تجهیزات هنرستانی هدیه شهدابه دانش آموزان استان

خبرگزاری مهر دوشنبه 26 شهریور 1403 - 13:23
بیرجند- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ارسال تجهیزات آموزشی و هنرستانی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان تحت عنوان کاروان هدیه شهدا به دانش آموزان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کرباسچی صبح دوشنبه در حاشیه مراسم ارسال این تجهیزات، اظهار کرد: کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی هدیه شهدا در قالب ۳۵ کامیون و کامیونت به شهرستان‌های استان ارسال شد و بیش از ۳۵ هزار هنر جو و دانش آموز از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: در نگرش تعلیم و تربیت، طراحی فضاهایی با هویت ایرانی- اسلامی و رعایت اصول فضایی در طراحی، موجب شکوفایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت معماری در محیط‌های یادگیری به عنوان عاملی پویا و تأثیرگذار بر کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش آموزان ایفای نقش می‌کند که این مهم، پیش از ورود الگوهای بیگانه در بناهای آموزشی ایرانی- اسلامی قابل مشاهده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تأکید به ضرورت طراحی و احداث مجتمع‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی با معماری و هویت اسلامی-ایرانی، عنوان کرد: فرآیند طراحی ۳ مجتمع آموزشی با معماری اسلامی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی به اتمام رسیده که پس از تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.