آموزش بیش از ۵۲ هزار کودک ۴ تا ۶ ساله در کودکستان های فارس

خبرگزاری مهر دوشنبه 26 شهریور 1403 - 13:54
شیراز- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: کودکستان‌های استان فارس در سال جدید تحصیلی میزبان بیش از ۵۲ هزار نوآموز ۴ تا ۶ سال هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم کامیاب در صبح دوشنبه در آئین استانی جشن غنچه‌ها، گفت: کودکستان‌های دوره دوم استان فارس در سال جدید تحصیلی میزبان بیش از ۵۲ هزار نوآموز ۴ تا ۶ سال هستند.

وی با بیان اینکه امسال آموزش و پرورش فارس میزبان بیش از ۹۵۰ هزار دانش‌آموز در تمامی مقاطع تحصیلی در بیش از ۸ هزار واحد آموزشی خواهد بود، ادامه داد: رویکرد آموزش‌های ما در کودکستان‌ها و پیش دستانی‌ها بر اساس فطرت پاک انسانی خواهد بود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا مهرماه با نشاطی را امسال در سراسر استان فارس داشته باشیم، افزود: نوآموزان در استان فارس در کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها تحت آموزش با رویکرد و نظارت سازمان تعلیم و تربیت کودک قرار می‌گیرند و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای تربیت امانت خانواده‌ها به کار خواهد گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.