جشن غنچه‌ها در کودکستان‌های بهاباد برگزار شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 26 شهریور 1403 - 13:56
یزد- مراسم جشن غنچه‌ها امروز در آستانه بازگشایی مدارس در کودکستان‌های بهاباد با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش بهاباد در آئین جشن غنچه‌ها در کودکستان پاییزان احمدآباد برگزار شد، با تبریک سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از شهدا به عنوان افتخارآفرینان کشور یاد کرد و انعکاس جانفشانی‌های شهدا در نسل سوم انقلاب را از مهمترین وظایف تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت دانست.

علیرضا قطبی الدینی با تاکید بر اینکه بهترین سرمایه گذاری، آموزش برای کودکان است و خانواده‌ها لزوم آموزش کودکان را درک می‌کنند، افزود: بهترین سرمایه گذاری، آموزش برای کودکان است.

وی بیان کرد: کودکستان باید مکمل تربیت در خانواده شود، اقتضا می‌کند که همه بخش‌های آموزش و پرورش همکاری کنند و باید در تولید محتوا یک جهش بلند داشته باشیم.

جشن غنچه‌ها در کودکستان‌های بهاباد برگزار شد

قطب الدینی افزود: تمام تلاش کودکستان‌ها و مراکز پیش‌دبستانی بر این است تا آموزش‌های اولیه به ویژه مهارت‌های زندگی به این کودکان ارائه شود تا آرام آرام کودکان در فرآیند آموزشی و تربیتی قرار بگیرند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهاباد با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳۲۰ پیش دبستانی راهی این مراکز می شوند، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: دوره پیش دبستانی بخشی از نظام آموزش و پرورش است که با هدف آماده سازی نوآموزان برای حضور در رده های رسمی علم آموزی و مهارت پیش‌بینی شده است زیرا درآن الفبای علم آموزی و تربیت به کودکان آموزش داده می شود.

جشن غنچه‌ها در کودکستان‌های بهاباد برگزار شد

در این آئین، نوآموزان با محیط مدرسه، مربی و همکلاسی‌های خود آشنا می‌شوند و این روز با برگزاری جشنی شاد و مناسب با سن آنها خاطره‌انگیز می‌شود.

مراسم جشن غنچه ها با اجرای نمایش عروسکی قرائت مقاله ومسابقه برای کودکان همراه بود.

در پایان معاون سیاسی امنیتی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش و بخشدار بخش مرکزی و دهیار روستای احمدآباد از مرکز پیش دبستانی پائیزان جلگه بازدید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.