توزیع ۴ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 26 شهریور 1403 - 15:23
در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور، مراسم توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش ۴ میلیارد تومان، در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

«فرشید کرمی»، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد در این مراسم از توزیع تجهیزات و ملزومات آموزشی و ورزشی در قالب کاروان ورزشی مهر امام رضا(ع) برای مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه این استان خبر داد.

وی در این مراسم که در دبستان شهید علی پور یاسوج به صورت وبیناری با وزیر آموزش وپرورش در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: ارسال تجهیزات و ملزومات آموزشی ورزشی به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان در قالب کاروان ورزشی مهر امام رضا(ع) در مدارس کهگیلویه ‌و بویراحمد قبل از بازگشایی مدارس آغاز شد.

توزیع ۴ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

کرمی از افتتاح ۱۴۸ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: برای احداث این تعداد از چمن‌ها قریب به ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد از آغاز فاز جدید احداث چمن مصنوعی در طرح شهید سلیمانی  از ابتدای مهرماه خبر داد و بیان کرد:۵۰ چمن مصنوعی در فاز دوم طرح شهید سلیمانی از مهر ۱۴۰۳ در مدارس استان نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.