جلسه قیمت گذاری جو و دانه های روغنی درحال برگزاری است

صدا و سیما دوشنبه 26 شهریور 1403 - 15:41

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا حاجی پور، عضو ناظر مجلس در شورای قیمت گذاری گفت: طبق روال گذشته جلسه قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در وزارت کشاورزی روز‌های دوشنبه برگزار می‌شود و این هفته هم جلسه درباره قیمت گذاری دانه‌های روغنی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه جلسه قیمت گذاری هر چند با حضور وزیر کشاورزی رسمیت پیدا می‌کند گفت: امروز هم برای تصمیم گیری درباره قیمت جو منتظر وزیر اقتصاد و رئیس برنامه و بودجه هستیم تا قیمت این محصول تعیین شود.

­عضو ناظر مجلس در شورای قیمت گذاری گفت: موضوع قیمت گذاری برنج هم از موضوعات مهم است، زیرا حدود ۲ ماه از برداشت آن گذشته  و کارخانه‌های شالی کوبی مملو از برنج است و کشاورزان ما منتظر اعلام قیمت هستند که با توجه به در خواست کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در نخستین فرصت باید قیمت گذاری شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.