پاسخ مهم پزشکیان به سوالی درباره ارسال موشک به یمن/ علم و مهارت در طول زمان بدست می آید

خبرآنلاین دوشنبه 26 شهریور 1403 - 16:09
پزشکیان در پاسخ به این سوالی که ایران به یمن موشک ارسال می کند، گفت که موشکی را که یمنی‌ها پرتاب کردند در ایران نداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی، در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره درباره ارسال موشک به یمن گفت: رفتن نیروی انسانی به یمن یک هفته تاخیر شکل می‌گیرد، اصلا چنین چیزی نیست و موشکی را که یمنی‌ها پرتاب کردند در ایران نداریم.  

* موشکی که این ها توان پیدا کردند این موشک را پرتاب کنند، کار یک روز و چند هفته نیست، علم و مهارت در طول زمان به دست می آید. اما اینکه ما با هم هماهنگ هستیم نسبت به اسرائیلی که حق کشی می‌کند، نگاه مشترک است. 

* این ها که نسبت به امنیت اسرائیل نگران هستند، حقوق بشر نباید اجازه بدهد یک سری از افراد با پشتیبانی موشک ها از قدرت سوء استفاده کنند بعد می گویند ایران موشک فرستاده است، نفر به آنجا می خواهد برود یک هفته طول می کشد. از این موشک ها ما در ایران نداریم.

* { در پاسخ به این سوال که ایران هایپرسونیک دارد}: بله دارد، ما ماهواره به آسمان می فرستیم اما اینکه به آنان موشک می دهیم اینگونه نیست. 

27215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.