پزشکیان در پاسخ به ایسنا: باید حرف‌ها را بشنویم و از بهترین حرف تبعیت کنیم

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 26 شهریور 1403 - 16:24
رئیس‌جمهوری گفت: باید حرف‌ها را بشنویم و از بهترین حرف تبعیت کنیم نه این‌که بگوییم این حرف را گفتیم و همه باید قبول کنید. باید حرف‌ همه را بشنویم و این در گفت‌وگو رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در نخستین نشست با نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی، امروز - دوشنبه، ۲۶ شهریور - برگزار شد در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه «باوجود تاکید رهبری انقلاب مبنی بر «سیاسی‌بودن» دانشگاه‌ها، چرا کرسی‌های آزاداندیشی و توجه به تشکل‌های دانشجویی کمرنگ شده است و حمایتی از آن‌ها نمی‌شود و برنامه‌ دولت چهاردهم در این زمینه»، با بیان این‌که «بارها رهبری توصیه کرده‌اند که جهاد تبیین کنیم اما متاسفانه این کار نکردیم.» افزود: باید حرف‌ها را بشنویم و از بهترین حرف تبعیت کنیم نه این‌که بگوییم این حرف را گفتیم و همه باید قبول کنید. باید حرف‌ همه را بشنویم و این در گفت‌وگو رخ می‌دهد.

این خبر تکمیل می شود.

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.