خبر خوش برای همه دانشجویان متقاضی وام | وام ودیعه مسکن دانشجویان ۲۰۰ میلیون‌تومان شد | ۸ برابر شدن وام ودیعه مسکن

نامه نیوز دوشنبه 26 شهریور 1403 - 16:33
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام های ودیعه مسکن ۸ برابر شده و در فکر این هستیم آن را ۱۰ برابر کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش سایت دیجی سرگرمی : رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام ودیعه مسکن ۸ برابر شده و در فکر این هستیم آن را ۱۰ برابر کنیم.​​

 مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در هفتاد و پنجمین نشست معاونان دانشجویی که در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: سعی ما بر این است که دانشجویی گرسنه نخوابد.

وی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان در سه حوزه فعالیت اصلی می‌کند یکی در حوزه وام‌های دانشجویی است و تلاش می‌کنیم هر کسی را معاونان دانشجویی تأیید کردند پوشش بدهیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: وام‌های دانشجویی طی چندسال ۱۰ برابر شده است. یعنی از ۵۰۰ هزار تومان به ۵ میلیون تومان رسیده است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.