باید به مرحله نهایی صعود کنیم؛/ طاهری: الگو علی دایی، هدف قهرمانی آسیا

ورزش سه دوشنبه 26 شهریور 1403 - 16:40
مهاجم تیم جوانان ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا راه یابند.

به گزارش "ورزش سه"، کسری طاهری درباره روند اردوی تیم فوتبال جوانان ایران در دبی گفت: شرایط اردوی خیلی خوبی داریم که با تمرینات منظم و برنامه ریزی دقیق کادرفنی همراه است. خدا را شکر امکانات خوبی در اردوی دبی در اختیار داریم که می تواند به ما کمک کند.

او درباره رقابت های مرحله مقدماتی جام ملت‌های جوانان آسیا ابراز کرد: سه بازی مقدماتی با لائوس به‌عنوان کشور میزبان و تیم‌های هند و مغولستان داریم که باید با آمادگی کامل بازی کنیم.

مهاجم ایرانی روبین کازان روسیه و تیم ملی جوانان یادآور شد: ما تجربه بازی‌های بزرگ را داریم، اما رده نوجوانان با جوانان هم فرق می‌کند. سطح تیم‌ها بالاتر رفته و با شرایط خیلی بهتری در رده زیر ۲۰ سال،  کشورها سرمایه‌گذاری می‌کنند. کاری به اسم تیم‌ها نداریم و با نهایت احترام به لائوس می‌رویم تا بازی خودمان را انجام دهیم و برنده شویم.

1996195

طاهری در خصوص اهداف تیم فوتسال جوانان ایران اظهار کرد: هدف اول ما در لائوس این است که با حداکثر امتیاز صدرنشین شویم و به مرحله نهایی جام ملت های آسیا صعود کنیم. قدم به قدم پیش می‌رویم اما دنبال جام قهرمانی آسیا هستیم. در رده نوجوانان یک گام با قهرمانی فاصله داشتیم، اما حالا  به این امر مهم فکر می کنیم.

او در پاسخ به اینکه به عنوان مهاجمی که شماره ۱۰ تیم ملی را بر تن دارد کدام بازیکن را به‌عنوان الگوی فوتبالی انتخاب کرده، گفت: قطعا من هم مثل تمام مهاجمان و کسانی که شماره ۱۰ می‌پوشند یا حتی فوتبالیست هستند، الگویم آقای علی دایی است. امیدوارم من هم روزی در دنیا بتوانم مثل او برای کشورم افتخارآفرینی‌های متعددی داشته باشم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.